Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Καλησπέρα σας! :-)

Κάνετε “κλικ” επάνω στην εικόνα για πλήρες μέγεθος!

4 σχόλια στο θέμα:

Όπα!



Η Ευγενία, είπε...

POLI MEGALI EKPLIKSI..... INE ALITHIA? I MILATE KAPOS , EROTIMATIKA??
EAN INE ALITHIA, OI EFHAIS MOU ARHIZOUN NA EKDILONONDE. KALI FOTISI.......... O THEOS MAZI SAS. KE I-P-O-M-O- N-I-........ O THEOS INE MEGALOS.
KALOS NA PERASETE, TIN IPOLIPI MERA.

EVGENIA

25 Δεκεμβρίου 2009 6:49 μ.μ.



P. MICHALOPOULOS είπε...

Είναι αλήθεια...

Ότι πληρώνω όλο το λογαριασμό του νερού, και όλο τον λογαριασμό του ηλεκτρικού, με την καλή μου την καρδιά…

Τα πλήρωνα και από την αρχή, όλα αυτά – και όχι μόνο - όταν (προ 3 ετών άρχισα να παίρνω τη σύνταξη μου) αλλά με συκοφαντούσαν ότι δεν πληρώνω τίποτε (ενώ έδινα όλα τα χρήματα στην κυρία και αυτή τα κατακρατούσε), και με έσερναν στις αστυνομίες…

Στο αστυνομικό τμήμα Ελληνικού όπου τα είπα με τον διοικητή, και μετά την υποχρέωσαν την κυρία να μου δίνει απόδειξη ότι της πληρώνω τους λογαριασμούς, και μάλιστα όχι ολόκληρο το ποσό, αλλά το μισό της αξίας τους…

Εγώ λοιπόν τα πληρώνω όλα και δεν ζητώ απόδειξη αφού πάω ο ίδιος και τα πληρώνω μια και δεν εμπιστεύομαι χρήματα στη σύζυγο…

Ε, αυτό το χουβαρνταλίκι, μου το αναγνώρισαν, τόσο, ώστε σήμερα μου έφτιαξε ένα καφέ η κυρία!!!..

Αλληλούια! (όχι μόνον όπα)

25 Δεκεμβρίου 2009 7:28 μ.μ.


Η Ευγενία, είπε...

AMIN. KAPIA STIGMI KSIMERONI, YIA OLOUS, <>........ o theos mazi sas.
ke ipomoni...

evgenia

25 Δεκεμβρίου 2009 7:51 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Πίνοντας μόνος στο δωμάτιο μου (με παρέα εσάς στο διαδίκτυο) το καφεδάκι μου, ετοιμάζομαι να κάνω την ανάρτηση για το «καλησπέρα»!

Το ξημέρωμα που εννοείτε, δεν υπάρχει εδώ, για την οικογένεια Μιχαλόπουλου… διότι δεν υπάρχει τέτοια οικογένεια!!!..

25 Δεκεμβρίου 2009 8:09 μ.μ.


http://xairete.blogspot.com/2009/12/blog-post_8458.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: