Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Αγαπητέ κ. Γιάννη, καλησπέρα σας!

Κυριακή, 20 Δεκεμβρίου 2009, 21:28
Από: Panagiotis Michalopoulos
michalopoulos_p@yahoo.gr
Προς: Κύριο Γιάννη, εστιάτορα.


Αγαπητέ κ. Γιάννη, καλησπέρα σας!

Σας ευχαριστώ θερμά (δεν θα σταματάω να το λέω) για όλα όσα κάνατε και κάνετε για μένα. Το ξέρετε, πια, το πόσο δικούς μου ανθρώπους σας θεωρώ, από εκείνη την ημέρα που με αναστήσατε, κυριολεκτικά, με το φαγητό που μου στείλατε…

Θα ήθελα με την ευκαιρία του μηνύματος μου αυτού, να σας υπενθυμίσω να παρακολουθείτε το τεφτέρι μου (διότι εγώ δεν ασχολούμαι) και να με ενημερώνετε έγκαιρα αν είναι να δώσω πρόσθετα χρήματα
στον κύριο που κάνει τις παραδώσεις στο σπίτι… Για να υπάρχει πάντα ένας γεμάτος κουμπαράς μου, στο μαγαζί, για νέες αποστολές φαγητού. Ευχαριστώ, και, γι αυτό!

Αν δεν κάνω δε κατάχρηση της καλοσύνης σας, θα ήθελα να σας παρακαλέσω και για κάτι άλλο, αν γίνεται, να με εξυπηρετήσετε. Έδωσα σήμερα στη σύζυγο μου τα 70 ευρώ του λογαριασμού του νερού, του λογαριασμού που έληξε. Μου ήρθε όμως προχθές και ο λογαριασμός για το ηλεκτρικό (600 ευρώ) που αυτός λήγει στις 10 Ιανουαρίου.

Σκέφτηκα, λοιπόν, να τον εμπιστευτώ σε σας… Αν γίνεται, δηλαδή, να τον πληρώσετε εσείς, μαζί με τον δικό σας… Ή αν πάτε στο σούπερ μάρκετ στη γειτονιά μας για ψώνια, εκεί δηλαδή που συνήθιζα να πληρώνω το ρεύμα όταν είχα μεγαλύτερη ευχέρεια να κυκλοφορώ…

Αν γίνεται, τότε λοιπόν να δώσω και αυτά τα χρήματα στον κύριο που κάνει τις παραδώσεις, την επόμενη φορά που θα έρθει στο σπίτι μου με μια νέα παραγγελία μου για πακέτο φαγητού.

Σας έχω ζαλίσει, το ξέρω, και σας ζητώ συγγνώμη!

Αυτά λοιπόν για απόψε, και σας εύχομαι καλό υπόλοιπο Κυριακής… Και καλή εβδομάδα να έχετε. Καλή σας νύχτα.

Φιλικότατα,
Παναγιώτης




ΣΧΕΤΙΚΑ:

Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2009

Προς: Κον Γιάννη, Εστιάτορα


Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2009

Τα είπαμε με τον αγαπητό ιατρό, τον φίλτατο κ. Λυκούργο Νανή…

Δεν υπάρχουν σχόλια: