Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

http://oikogeneiakos.blogspot.com/



Χτες το πρωί, μου τηλεφώνησαν από το ΙΚΑ. Διάβασαν προφανώς τη σχετική ανάρτηση μου, εδώ, για το δράμα μου (3 χρόνια προσωρινή σύνταξη) και μου είπαν ότι επικοινώνησαν με το ΤΕΒΕ το οποίο λέει μου ζητεί τα εκκαθαριστικά της εφορίας (από το 2005) για να στείλει μετά εκείνα τα ένσημα (ενός έτους που έκανα εκεί) στο ΙΚΑ, το οποίο αμέσως μετά θα μου βγάλει κανονική σύνταξη…

Με προειδοποίησαν δε (από το ΙΚΑ) ότι αν αργήσω (αυτήν την διαδικασία με το ΤΕΒΕ) θα μου κόψουν τη σύνταξη και θα μου ζητήσουν πίσω όσα χρήματα μου έδωσαν τα τρία αυτά χρόνια…

Αμέσως, σήμανα συναγερμό!

Ζήτησα από τη σύζυγο να μου δώσει αμέσως εκείνα τα εκκαθαριστικά (διότι εκείνη τα έχει κάπου κρυμμένα) για να μη τρέχω στην εφορία και καθυστερώ… Από χτες δε (η σύζυγος και η συμμορία της), με παίζουν σαν τη γάτα με το ποντίκι για τα χαρτιά αυτά…

Μου είπαν να περιμένω μέχρι σήμερα το πρωί…

Με πληροφόρησε όμως η σύζυγος ότι έχει έρθει ένα έγγραφο στο όνομα μου (το είχαν ανοίξει το γράμμα - η κυρία και η παρέα της - και το κρατούσαν), ένα έγγραφο με ημερομηνία 18/12/2009, με ειδοποίηση ότι μπορώ να πάω στην τράπεζά για να εισπράξω την πρώτη δόση των 800 ευρώ του επιδόματος κοινωνικής αλληλεγγύης (400 ευρώ) και απαίτησαν να τα εισπράξω και να τους τα δώσω όλα. Δέχτηκα ευχαρίστως…

Σήμερα το πρωί, ζήτησα πάλι τα εκκαθαριστικά αλλά μου ζητούσαν εκβιαστικά να πάρω πρώτα τα χρήματα από την τράπεζα, να τους τα δώσω, και μετά να μου δώσουν τα χαρτιά της εφορίας…

Με σταυρώνουν από το πρωί (ανέβαλαν πάλι την παράδοση των εντύπων για αύριο το πρωί) για να τσακιστώ λέει, πρώτα, να πάω να τους φέρω – εδώ και τώρα – αυτά τα 400 ευρώ!

Τον Χριστό για πόσο τον κοστολόγησαν; Για 30 αργύρια μόνο;

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2009

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: